WAJIB BACA!! TIPS KULIT CANTIK UNTUK WANITA BERUSIA 25 TAHUN DAN KEATAS.



Dulu saya rasa, lepas berkahwin tak perlu jaga kulit muka sangat.Kononya alasan tak sempat dan tak ada masa.

Sampailah satu tahap bila suami sendiri tegur.

“Yang, kulit awak nampak kusam sangat. Rasanya awak kena buat sesuatu dah ni. Apa kata awak cari apa-apa vitamin untuk kulit?”

Panggg! Rasa macam tertampar sangat. Bila suami sendiri tegur, makanya kita dah tak boleh buat tak endah dah.

Malu sangat.

Itulah satu benda yang buat saya tak konfiden masa dulu. Kulit saya.



Nak make up pun tak pandai. Pernah sampai tahap redha dan rasa nak biarkan saje.

Perjalanan kulit saya berubah semasa melahirkan anak kedua. Masa berusia 25 tahun, masa saya bertemu dengan suplemen Shaklee.

Asbab menyusu, saya mula ambil set postnatal Shaklee sebagai milkbooster, tapi sebaliknya kulit saya makin sihat, cerah dan berseri! Antara vitamin kulit dalam set postnatal adalah Energizing Soy Protein (ESP) dan Sustain Release Vitamin C.

Makin lama makin nampak kesan ketara. Bahagia tak terkata.

Vitamin C tu sangat berkesan untuk hilangkan jerawat. Esp dan Vitamin C bantu saya pudarkan parut.

Sejak hari itu,saya tak lagi ada masalah jerawat batu setiap bulan.

Tapi bukan maksud saya makan suplemen Shaklee sebulan dah cantik.

Benda baik untuk kesihatan dan kecantikan kulit saya, maka saya hargai sangat peluang ini. So saya teruskan amalkan kedua-duanya sampai sekarang. Maka ia menyokong kecantikan kulit saya.

Alhamdulillah, hari ni saya bersyukur saya konsisten 6 tahun ambil suplemen Shaklee.


Semua orang yang baru kenal saya, akan terkejut yang sebelum saya makan Shaklee, inilah kulit saya yang sebenar.

Kalau nak kulit cantik, berikan nutrisi yang baik untuk menyokong kesihatan kulit secara berterusan. Jangan kejap stop kejap ambil. Seperti makanan, cuba kita stop makan, apa jadi pada badan kita?

Kalau kita nak kulit sihat dan cantik, janganlah stop rutin yang baik. Kalau kita ambil vitamin C, kulit makin cantik, kemudian kita stop. So kulit tak dapat lagi vitamin C yang baik dalma kuantiti cukup untuk menghasilkan kulit cantik dan pelihara sel dari radikal bebas. Pastinya kesan yang baik itu akan pudar.


Selain itu, tahukah anda protein soya adalah protein berkualiti tinggi kerana ia adalah protein lengkap.
Bermakna protein ini membantu menghasilkan sel yang sihat dan cantik.
Sebab tu kulit makin cerah dan rambut lebat, kurang gugur.
Protein dari sumber soya, kaya dengan isoflavan yang mempunyai manfaat untuk pesakit kanser prostat dan usus.
Soya juga bermanfaat untuk semua wanita.
Bila usia bertambah, kadar protein dalam badan berkurangan. Hasilnya, tulang dan sendi kurang kuat. Pelbagai masalah akan datang pada warga emas. Masalah ini dapat dikurangkan jika warga emas mengamalkan susu kaya dengan kalsium dan protein macam ESP.
Untuk wanita muda pula, ESP beri tenaga kepada anda disamping mengekalkan keanjalan kulit dan menghasilkan sel kulit yang cantik.
1 produk saja, tapi banyak manfaat. Nak kurus dan kulit cantik? Ambillah ESP.


Jom grab combo vitamin kulit cantik ni sekarang, Harga Rahmahhh gaisss.



Inilah perjalanan kulit saya. Thank you Shaklee♥️

p/s: Untuk details lanjut boleh terus hubungi Cuda ye 📲 “Cuda bagi details bolehhh..”


Comments

Popular posts from this blog

VITAMIN SHAKLEE TERTUA DI DUNIA BERWAJAH BARU !

5 TIPS KURUS DENGAN MUDAH DAH BERKESAN